fredag 11. november 2011

Vi mangler stoler...

Ja....vi har ikke stoler til vårt fantastiske nye bord! Og det må vi jo ha! Akkurat nå bruker vi de gamle stolene, men de er det jo bare 4 av, og de passer heller ikke til bordet vårt da det er aluminiumsfarge på bena. Det viser seg at det er ikke lett å finne stoler som passer til oss som familie med snart 2 små unger og 1 hund; det sier seg selv at praktisk bør være én egenskap, altså lyst stoff som må renses utgår...de andre kriteriene er at de bør passe til bordet vårt, være gode å sitte i og helst være fine å se på.
Det skal sies at foreløpig har jeg ikke sett i flere butikker enn Living, men jeg har lett litt rundt på nettet og det er ikke overflod av stoler med våre kriterier som også er innen en viss prisgrense... Men hittil har jeg sett disse på nett som jeg må ta turen til butikken for å prøvesitte og se. Syns de ser ganske fine ut med svart PU og hvit kontrastsøm. Jeg tror de vil passe godt inn hos oss. Håper det! Ellers fortsetter søket...

8 kommentarer:

  1. De så fine ut. Ikke så ulik de vi har.... Som kan selges billig hvis dere ønsker ;-)
    Var det i dag dere skulle til byen og bakklandet?

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Tror ikke vi kjøper stolene deres når dere ikke er fornøyde med de, nei!;) De her er dyrere så vi får håpe det er litt bedre kvalitet så de holder lenger:) Men vi skal nå dra å se på de, mest sannsynlig idag. Det er imorgen vi skal til byen og bakklandet. Richard kom hjem kl 4 inatt så han sover, så jeg vet ikke når vi kommer oss avgårde... ;)Er dere hjemme idag?

    SvarSlett
  4. Må sjekke at de er bedre kvalitet enn våre ja! Kos dere på shopping. Vi er bare hjemme. Jeg sliter med bihulebetennelse som er blitt verre, så jeg holder meg i ro så lenge Oliver tillater ;-) Reidun kommer og henter han senere i dag.

    SvarSlett
  5. Huff, så kjipt med bihulebetennelse!!! Håper du har fått penicillin som hjelper fort. Flott at Reidun kan passe han da :) Her prøver vi uten bleie og pottelek for første gang...innser at selv om han sier fra så rekker han ikke opp i andre etg enda, så vi får prøve potte en stund...hittil er det mest lek med å late som han bæsjer på potta...blir spennende og se om det funker etterhvert ;) Richard har stått opp også så det blir vel stolshopping etter dupp :)

    SvarSlett
  6. Har bare fått nesespray... Så det tar vel litt tid. Ska prøv med en dusj no. Må ta potte-bilde da :-) Ska itj du åpne bloggen din snart?

    SvarSlett
  7. Bytte liit på bokmål og trønder æ! Fort gjort ;)

    SvarSlett
  8. Hehehe, æ og slit litt med det...vært innom facebook en tur så e det trøndersk og her e det bokmål...fort gjort å bomme!!!
    Bare nesespray ja, da kan det jo ta litt tid. Men er det den Nasonex eller hva den heter så funker vel den bra:)
    Veit ikke om æ ska åpne bloggen...har ikke tenkt på det egentlig...e vel ingen andre som e så interessert i å les i den...?

    SvarSlett