søndag 20. november 2011

Jeg blir større og blekere...

Ja, det er den veien det går nå.. Vekta stiger, magen vokser og jeg kjenner mer og mer til lille i magen. Små dult i ny og ne så jeg vet at han er der er veldig koselig :) Har enda ikke kjent det utenpå så Richard har ikke hatt gleden av å kjenne enda, men det blir vel snart.
I morgen går sykemeldingen min ut og jeg har ny time til legen for å avgjøre om jeg skal fortsette i redusert stilling eller begynne for fullt igjen. Jeg har også fått vondt i halsen, så jeg håper ikke det er en halsbetennelse på gang.
Idag er jeg per gammel ultralyd 15 uker og ny ultralyd 16+4 uker. Regner vel med å havne et sted midt imellom der. Jeg gleder meg til ordinær ultralyd så jeg får en "ekte" termin og forholde meg til. Lille i magen er nå ca. 12-16 cm lang (avhengig av hvor langt på vei jeg er) og han er kommet så langt oppe i bekkenet at jeg slipper å løpe på do og tisse to ganger per natt - herlig! :-) Det begynner vel på igjen når det blir trangt inni der, men inntil da skal jeg nyte hele netter med søvn. Idag sov Daniel til kl 9 også, så jeg føler meg veldig opplagt! :-) Planen for dagen er å komme seg en tur i marka. Vi har enda ikke fått snø (utrolig nok!), men det er skikkelig høstvær med regn og tåke. Om en uke er det 1. søndag i advent og om litt over 2 uker er det tid for ordinær ul, tida flyr nå og det liker jeg! :)
Her kommer de siste magebildene... Nederst sammenlignet med det første bildet fra uke 10.


3 kommentarer:

  1. For en nydelig mage :D åååå ..... <3 Fra Cathrine :D

    SvarSlett
  2. tjukka!!! æ trimme no og bi mindre :P

    SvarSlett
  3. Hahahhaha, Elisabeth!!! Du kan itj gjøm dæ bak Anonym-kommentar!!!! Æ gjennomskue dæ lett!!!

    SvarSlett