tirsdag 22. november 2011

Nytt utseende på bloggen +++

Nå har jeg endret litt på utseende på bloggen :) Det jeg liker best ved forandringen er at nå kan jeg endelig ha ekstra store bilder! Jeg liker blogger med mye bilder, så da prøver jeg og ha litt bilder selv også ;)
Richard skal hjelpe meg med headeren, men må finne bilder som kan brukes så blir det en liten endring der også :)
Ellers var jeg til legen igår og hun forlenget min sykmelding så nå er jeg sykmeldt 50% frem til jul. Må innrømme at jeg ble litt lettet, så nå håper jeg formen bedrer seg framover.
Idag tidlig var vi på foreldresamtale i barnehagen og fikk masse skryt av Daniel. Det var kjempekoselig! Han trives godt i barnehagen, han er veldig flink til å leke lenge alene og har veldig god konsentrasjon mente hun. Han har også sluttet med det meste av bitinga, hun kunne ikke engang huske forrige "episode"! Det ble vi selvfølgelig veldig glad for å høre :) Han skravler dagen lang, og elsker å være ute, leke med togbanen inne, pusle puslespill, lese bok og spiser veldig godt i barnehagen! ;) Alt høres veldig bra ut og vi merker veldig godt på han at han trives i barnehagen. Akkurat nå leker han mest med 3 gutter som er året eldre enn han, og det er vel fordi det er bare jenter på hans egen alder. Og det er ingen tvil om at det er forskjell på gutter og jenter når det gjelder lek så tidlig. Her er et bilde fra en av hans første dager i den nye barnehagen. Tatt av mormor i mai! :-)





Ellers idag har jeg vært hjemme, ryddet litt og støvsugd stua, sovet og så har vi spist ovnsbakt laks med brokkoli, poteter og sandefjorsmør. Det var nydelig! Nå er det Grey's!

1 kommentar:

  1. Så bra at han trives! Vi skal i morgen og jeg er litt spent!
    Godt å høre at du fikk lengere sykemelding. Det er jo tross alt ikke lenge igjen til jul :)

    SvarSlett