fredag 25. november 2011

De nye stolene våre!

Mye nytt her i gården for tida! ;) Har jo vist bilde av det nye spisebordet vårt, og nå er også stolene kommet så jeg har fått tatt bilder av de også :)
Idag må jeg bare fortelle at jeg har kjent MASSE liv fra lille i magen! Det er helt utrolig hvor mye action det har vært idag! Fra jeg våknet idag tidlig og utover hele dagen, jeg kjenner det til og med utenpå magen og det har jeg ikke gjort før. Herlig! Håper dette betyr at jeg kommer til å kjenne det daglig fra nå av! :)
Ellers var vi i bursdag hos verdens fineste Linda idag og fikk servert herlig hjemmelaga pizza og nydelig pavlova med MASSE god frukt etterpå! Jeg skrev jo at jeg skulle ta med kamera, men det glemte jeg dessverre...men Linda har tatt noen bilder så hvis du går inn på hennes blogg så kan du se noen bilder :) Daniel sovna umiddelbart når vi kom hjem! Slitsomt med fredag i utgangspunktet og når vi da drar direkte fra barnehage og på besøk til bestekompis Oliver så er det klart man blir trøtt til kvelden! :)
Nå ser jeg Idol (og gløtter bort på den flotte Emmaljunga-vogna <3) mens Richard sitter og jobber!!!?! Jeg prøver og si at det er fredag kveld, men han påstår det er nødvendig så da er det vel det da... Men han måtte finne seg i å være med på bildene da... Se så fornøyd han er med det da! ;) Her er de nye stolene våre!




3 kommentarer:

  1. Grattulerer med nye stoler og ny vogn!! Mye nytt til dere nå ja. Gleder meg tl å prøvesitte ny-stolene neste uke. Tusen takk for kos bursdagsfeiring. Daniel er fornuftig som legger seg til å sove. Oliver er våken enda..... Sikker siste krampe nå, men alt for sent!

    SvarSlett
  2. Oi, det var sent ja! Håper han sovner snart da :)

    SvarSlett
  3. knallfine stola :) gleda mæ te å kom å se de en dag! men no syns æ han Richard drar d her "æ e så flink" litt langt!!!

    SvarSlett