fredag 25. november 2011

Ny vogn!!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vi har kjøpt vogn!!! Og ikke en hvilken som helst vogn! Neida, vi har kjøpt akkurat den jeg har ønsket meg!!!! Emmaljunga kombivogn! Jeg er så glad og fornøyd at jeg kunne hoppet i taket! Litt som når Daniel får ny lekebil, tenker jeg at jeg føler meg nå!!!! Hurra!!!
Det beste av alt er at vi fikk den til kr 1800,-!!!!!!!!!! Et kupp, spør du meg! Den er ødelagt i festet til kalesjen, men den delen koster kr 99,- på Bebito så det skal nok ordne seg! Nevnte jeg at jeg er fornøyd??? Vogna har alt jeg ønsker meg! Den har 4 store hjul, goood plass under til handleposer, sportsvogndelen kan snus begge veier slik at jeg kan velge om jeg vil ha babyen vendt mot meg eller ikke og bagdelen er stooor og romslig! Den er svart og grå så helt grei i fargene og er 2009-modell. Den ser faktisk finere ut enn det jeg syns selger klarte å få fram på bildene i annonsen på finn. Bagdelen er brukt 2-3 ganger og ser splitter ny ut! Sa jeg at jeg er fornøyd??? Akkurat nå står vogna fint plassert ved siden av tv'n vår...jeg vil se på den i hele kveld! (Prøvde og sette den på gangen, men jeg måtte hente den tilbake...) Psyko? Jeg? Nei, jeg har bare siklet etter Emmaljunga siden før jeg ble gravid og jeg trodde egentlig aldri jeg skulle få bli stolt eier av en. Nå er jeg det!!! Julaften og bursdag på én gang! Jeg har jo (før jeg ble gravid... :-P) kjøpt brukt BabyBjørn stelleveske i svart så jeg ser for meg at den passer perfekt!!! Om mulig så gleder jeg meg ENDA MER til mai nå!!! Her er noen bilder jeg har tatt av vogna ikveld med bagdelen på. Er den ikke fiiiiiiiiin??? :-)




2 kommentarer:

  1. DET er vogn det!! Store , flotte hjul, for ikke å snakke om at det er fire av dem !!!!Masse plass til handleposer under bagen, og skikkelig lun og god bag for det lille knøttet som kommer i mai.!!!<3
    <3<3

    SvarSlett
  2. Ja, var den ikke fiiiin?? Er kjempefornøyd!!! Gleder meg sånn til å begynne og bruke den!

    SvarSlett