onsdag 9. november 2011

15 uker og nytt magebilde!

Ja, ifølge forrige ul så er jeg 15 uker på vei idag...kjenner jeg er litt avslappet ift akkurat det, for jeg regner nesten med å bli satt tilbake litt ved ordinær ul, men det finner jeg ikke ut før 6. desember så fram til da så forholder jeg meg til det. I forhold til den forrige terminen jeg fikk så ville jeg vært 13+3 så jeg ender vel kanskje opp et sted midt i mellom de da? Uansett, det blir vanskelig å spekulere i, så for nå så "feirer" vi 15 uker idag! Jeg er hjemme idag og har bare tatt det med ro. Var utrolig trøtt og sliten igår og kjenner at formen enda ikke er helt på topp, men jeg skal ikke klage. Jeg trener fortsatt spinning to ganger i uka og er stolt og fornøyd med det :)
Idag har jeg hatt lunsjbesøk av Linda og det var veldig koselig! :-) Jeg hadde ikke mye å by på, men vi fikk da i oss ett par skiver og fikk skravlet litt ;) Nå er hun dratt tilbake på jobb og jeg tenkte og se en film jeg har tatt opp; "Le Divorce". Aner ikke hva den handler om eller om den er morsom, men jeg skal prøve :) Det blir ihvertfall bare å lade batteriene til turbokropp kommer hjem :) Han er på tur med barnehagen idag og gikk ut med sekken på ryggen stolt som en hane i morges! Gleder meg til å høre hvordan de har hatt det :)
Legger ved et nytt magebilde, tatt i dag, i sammenheng med det som ble tatt for 3 uker siden. Litt misvisende at det står uke 10+4 og 15 iom at det er bare 3 uker imellom pluss at det idag er litt mer zoomet inn så det ser litt større ut, men nå vet dere det ihvertfall ;) Magen har vokst og jeg har så smått begynt med mammabukser. Jeg kommer inn i de gamle buksene (ihvertfall med hårstrikk for å forstørre livet litt;), men mammabukser er mer behagelige nå. Jeg har lagt på meg ca 2 kg og er vel relativt fornøyd med det. Vel, her har dere meg idag kontra for 3 uker siden! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar