søndag 20. november 2011

Tur til Jonsvatnet

Idag, 20. november, gikk vi tur ved Sim-gården i sprutregn! Helt utrolig at det er så mildt enda og at snøen ikke er kommet. Jeg må ærlig innrømme at jeg syns det er herlig! De to siste vintrene har vært så lange at det er bare deilig å få kortet den ned litt. Jeg er ikke sikker på om Richard er enig, men jeg trives godt med bare bakker enda :) Uansett vær, ut må vi og idag gikk turen til Sim-gården på Jonsvatnet. Det blir ikke langtur når Daniel går selv, men jeg syns det er viktig at han får gå selv og at vi ikke presser på at turen absolutt må være så veldig lang. Vi hadde med kjeks i sekken og det er selvfølgelig veldig stas! Og regnet gjorde ingenting, det var jo så mange søledammer! Daniel elsker vann...ingen tvil om det :) Vi leser ei bok om en Markefamilie som er veldig morsom og idag møtte vi Markepappa på turen! Daniel syns det var superstas, men da han skulle holde den selv så var han ikke like ivrig... "Æsj, æsj, mamma!"

Her er noen bilder fra dagen idag. Nederst kommer to små videosnutter også :)











3 kommentarer:

  1. Han e så stor og fin gutt! Også så fin han va i blå regndress <3 Glede mæ te å sje dokker på onsdag.

    SvarSlett
  2. Glede oss vi også! Æ har virus i halsen og litt forkjøla, men satse på at æ ikke bli verre. Trur ikke det e så smittsomt ihvertfall, men æ ska no se det an så ikke æ drar med mæ virus bort te dåkker.

    SvarSlett
  3. Bli digg med mat ja. Danei e ikke så tøff når det kjæm te stykke. Han hold fram hånda, men trekk sæ med en gang man sku gi han marken. Pysa :)

    SvarSlett