onsdag 7. september 2011

Vært hos legen..

Nå har jeg vært hos legen. Linda har vært sammen meg i hele dag og ble også med meg til legen (takk for at du er arbeidsledig akkurat denne uka, Lindapiami! ) Fastlegen min hadde fri idag så jeg måtte inn til en annen. Det var jeg ikke kjempefornøyd med, men hadde vel ikke noe valg. Kom inn dit og undersøkelsen varte og rakk, og han sa ikke et ord underveis. En stund trodde jeg han drev med utskrapning, men det viste seg i ettertid at han bare tok en prøve...
Legen sa at han kan ikke se noe tegn til at jeg har abortert/aborterer! Han sa derimot at jeg har en slags virusinfeksjon på livmortappen som det blør av og dette tok han noen prøver av. Det var visstnok vanlig og helt ufarlig både for meg og lille spire. Jeg kan nesten ikke tro det og kjenner at jeg holder litt igjen, klarer ikke helt å tro på det for han sa jo også at det er vanskelig å si noe med blødninger så tidlig i sv.skapet, men nå så han jo helt tydelig hvor mitt blod kom fra da. Herregud, jeg tror det nesten ikke!!! Jeg fikk en henvisning til ultralyd som jeg skal bruke imorgen. Syns det er litt skummelt med ultralyd for jeg er ikke engang sikker på at jeg er kommet langt nok til at hjertet er begynt å slå! Men nå er henvisningen her, så da tar jeg den. Det blir som det blir uansett. Men håpet i meg spirer ihvertfall...Nå skal jeg sove litt så jeg får hentet litt energi til lille bajas kommer hjem fra barnehagen. Har ikke gjort noenting idag, men er helt utstlitt likevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar