tirsdag 6. september 2011

Daniel er blitt stor gutt!

Igår kveld fant vi ut at det var på tide å fjerne den ene sida i sprinkelsenga til Daniel. Vi har snakket om det en stund, men utsatt det pga at vi var litt redd for at det ble for lett for han å komme inn til oss på natta. Men før helga våknet jeg av at han hylte for da hadde han satt fast foten sin i sprinklene og kom seg ikke løs. Da fant vi ut at nok er nok :)

Så igår kveld rett før jeg skulle på trening begynte Richard og skru av sprinkelsida.




Så ble han endelig ferdig og Daniel kunne nesten ikke vente med å legge seg i "den nye" senga si ;)
 Natta, mamma! Natta, pappa! Vi fikk ikke engang synge Ro, ro til fiskeskjær denne kvelden! :)
 Da jeg kom hjem fra trening var jeg ganske spent på å høre hvordan det hadde gått. Richard sa han hadde hørt litt tassing fra andre-etasjen, men hadde ikke gått opp for å se for det ble stille ganske kjapt etterpå. Så rett før jeg kom hjem hadde han vært oppe for å se og da hadde Daniel stått opp, hentet lekebussen sin, lagt seg i senga si og sovnet med bussen over hodet... Flinkisen!!! Richard hadde tatt bort bussen så da jeg kom opp så han sånn ut <3

Store gutten i senga si :) Natta gikk kjempefint, hørte ikke en lyd fra barnerommet! Kl 0645 gikk jeg inn for å vekke han, og da lå han med bussen i senga igjen! Han har altså stått opp iløpet av natta, gått og hentet bussen, og gått og lagt seg igjen! Imponert jeg av lille store 2-åringen jeg! Blir spennende å se hvordan dette fortsetter...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar