tirsdag 6. september 2011

Som jeg gleder meg!!!!

til å fortelle den gode nyheten til familien!!!! Idag kjenner jeg at jeg begynner og få følelsen av at dette skal gå bra. Det er jo fortsatt veldig tidlig, men jeg vil heller nyte tida enn å gå og være redd. Eller likegyldig. Eller hva det nå er jeg har vært. Nå skal jeg bare nyte at jeg er gravid, og hvis det går galt så...ja, den tid den sorg! Tenk, jeg er gravid! Det er en pitteliten spire som vokser og gror inni meg og den skal bli til Daniels lillebror eller lillesøster!
Jeg gleder meg enormt til å ta på Daniel den nye t-skjorten med trykket "Jeg skal bli storebror" og vise han fram til mamma og pappa! Resten av familien som bor for langt unna skal få mms'er med bilde av Daniel i t-skjorta si :)
Jeg trodde aldri at jeg skulle klare å holde det hemmelig denne gangen. Sist gang dro jeg vel rett fra jobb den dagen jeg fant det ut og fortalte det til mamma og pappa. Men nå har jeg nok to grunner som gjør at jeg klarer og holde det hemmelig litt lenger. Jeg har lyst å kunne si at vi er kommet et stykke på vei, så det er litt sikrere og litt kortere ventetid for de spente besteforeldrene ;) Men også fordi dette mest sannsynlig er siste gang jeg får gleden av å fortelle en slik god nyhet! Så jeg vil spaaare på den så lenge som mulig! ;) Men jeg har veldig oppblåst mage og hvis den kommer med like stor fart som den gjorde sist så har jeg vel ikke mange ukene på meg før man kan se det på meg. Syns jeg tok mamma i og se på magen min da vi hentet i barnehagen igår, men Richard mener jeg innbiller meg det ;) Vi får se! I mellomtiden blir jeg aldri lei av å se på denne: :) :) :) :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar