tirsdag 13. september 2011

Bad og herjing! ;)

Inatt våknet Daniel hysterisk av noe jeg må tro var mareritt. Jeg spratt opp av et hyl og sprang inn i den tro at han hadde falt ut av senga og slått seg...Neida, gutten lå i senga han, men jeg klarte ikke å roe han (les: var stuptrøtt og tok enkleste utvei) og tok han med inn til meg. Da hadde han allerede rukket og gråte seg våken og var klar for turning i senga... Noe som er litt skummelt når ikke pappa ligger på sida og passer på så han ikke faller ut.. Etter en time med bein og armer overalt og utallige: "Mamma? Mamma? Mamma?" så var tålmodigheten til mor slutt og jeg bar en (nok en gang) hylende Daniel tilbake i senga si. Jeg tenkte at "Nå skjønner han at han kan gå ut av senga og komme inn til meg på egen hånd igjen", men neida. Han gråt i kanskje 2 minutt og så ble det stille...jeg MÅ begynne å lære dette nå! Han sover best i egen seng! JEG sover best når han sover i egen seng... Uansett da klokka ringte var jeg stuptrøtt, men sto opp og gjorde meg klar. Gikk med jevne mellomrom inn til Daniel og slo på lyset og diverse, men han steinsov... Tilslutt måtte jeg vekke han, og det var ikke populært...men det gikk da over. Resten av morgenen gikk ganske fint bortsett fra at han ble mammadalt da vi kom til barnehagen og ville absolutt ikke at jeg skulle dra derfra... Så da gikk jeg nok en gang fra en hylende unge...blir tøff av dette alenemor-livet! ;)
Middag idag ble noe så spennende som rester fra igår, men det var jo spaghetti og kjøttdeig så Daniel var storfornøyd! ;) Etter middag lekte vi litt med biler før vi gikk opp og badet i badekaret. Tok noen bilder av han, men det dogget fælt på linsa så de ble ikke så bra... Etter badinga ble det myyye herjing i senga vår - kjempestas!!! Og her kommer noen bilder fra dagen vår som pappa kan kose seg med imorgen tidlig :)






Her prøver han og vise meg at han beit seg i tunga...


   
Auua inni munnen, mamma!!!

Det ser vel egentlig ut som jeg har lagt inn bildene i feil rekkefølge, men jeg tror han mente det ble vondere etterhvert som han fikk tenkt seg om...

Men endelig!!! Herjing i senga!!! Jippi!!! :-D 




Natta, pappa!! Gla i dæ!!! <3

1 kommentar: