fredag 2. september 2011

Fredag :)

Jeg hadde en kjempekoselig kveld sammen mamma igår. Vi kjørte ned til Skansen hvor hun tok et glass hvitvin og jeg en alkoholfri øl i sola... skal innrømme at det så FRYKTELIG godt ut med hvitvin, men det var godt med alkofri øl også ;) Teaterstykket Håndverkerne (som vi forøvrig var invitert av Telenor (Takk, Dag Kløvjan) og ikke Statoil til..) var veldig morsomt! De dro det langt nok, men vi lo ihvertfall masse! :) Jeg klarte fint å ikke fortelle noe til mamma om graviditeten, men det er bare for at jeg har så kjempelyst at når jeg forteller det, så kan jeg også fortelle at vi er et godt stykke på vei! Det hadde vært veldig stas!

Når det er sagt, har jeg allerede fått veldig oppblåst mage som jeg håper roer seg litt om ett par uker. Det er ikke behagelig å ha på seg trange dongeribukser for å si det sånn... det føles helt feil på en måte.. så nå er det litt "sægging" her i gården ei stund så håper jeg ingen merker det;)

I ettermiddag reiser vi på hytta med, ifølge Daniel, familien Tante. Og tante skal hoppe! Sier Daniel ihvertfall... som forresten også klarte å bli fersket da han sto inne på do i barnehagen igår, og drakk fornøyd av dokost-koppen. "Mmmm, vainn!!!" sa han da med et lurt smil... Lurer på om han smiler av det når vi forteller den historien til han om ca. 10-15 år... ;) Herligste gutten te mamman sin <3
Blir stas med hyttetur, anneksbygging og kanskje litt cupcakes-baking?! Men også litt annerledes-helg for meg da det er første tur etter jeg fant ut at jeg er gravid. Noen morsomheter må vike...men det skal jeg klare! De første ukene i en graviditet er veldig stas, men fører også mye usikkerhet med seg. Jeg håper lillegull klamrer og klorer seg fast. Det kjennes sånn ut foreløpig <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar