torsdag 8. september 2011

Etter ultralyden..

Da er jeg kommet hjem fra ultralydundersøkelsen. Jeg dro ned til kl 8 idag tidlig i håp om å komme inn i rett tid, men fikk tidlig vite at jeg fikk time kl 11. Men det var greit, jeg hadde med meg ei bok og det var jo flere blader der jeg kunne lese i. Så, litt over kl 9 kom kjære Lindapiami for å holde meg med selskap! Tusen takk, det var kjempesnilt! <3 Så tida gikk egentlig ganske fort hvis man ser bort i fra den siste halvtimen...da var jeg ganske nervøs. Men jeg kom inn akkurat kl 11 og legen sa på forhånd at det var stor sannsynlighet at jeg kom for tidlig. Altså at jeg ikke er langt nok i sv.skapet til at de kan konkludere noe. Det fikk hun rett i. Jeg er kortere enn 5 uker på vei og hun så en eller annen pose (plommesekk, tror jeg det heter), men kunne ikke si om det var liv inni der. Men hun sa at til at jeg er kommet dit jeg er sv.skapet så ting normalt ut, så jeg får bare leve i håpet om at dette går bra. Jeg har ikke blødd noe siden igår, så hvis det fortsetter på denne måten så lever jeg enda i håpet. Fikk oppfølgingstime til ultralyd 28. september og da vil de kunne si om den har vokst eller ikke. I mellomtiden har jeg time til fastlegen den 19. så jeg håper hun også kan se om ting ser normalt ut når jeg går dit. Og det er jo "bare" 1,5 uke til. Da er det bare å krysse fingre og tær for at lille spira vår klamrer seg fast i 8 måneder til for vi vil så gjerne møte deg!!! <3

2 kommentarer:

  1. Går bra det her Marte! Husk og vær glad & positiv :) Håpe æ får blitt med på neste UL!

    SvarSlett
  2. Takk, Linda, føle mæ faktisk ganske så positiv! Har til og med rydda og støvsuga stua no og det e jo itj så verst ;) Har kjempelyst te at du bli med på neste UL, Richard e jo i Bergen så han bli jo ikke med. Men hvis du har fri og e tilgjengelig e du veldig velkommen te å bli med :)

    SvarSlett