onsdag 7. september 2011

Nervøs...

Sitter i sofaen og tenker på morgendagen. Jeg er utrolig nervøs for ultralyden. Jeg har nå hørt at selv om ikke hjertet slår så kan de se om det er liv der eller ikke. Vet ikke og skjønner ikke helt hvordan, men det håper jeg og finne ut av imorgen! Jeg får bare tenke positivt så lenge det lar seg gjøre og håpe at legen jeg var hos idag så riktig :) Jeg blør ikke mye ihvertfall, han sa at hvis det er en SA så kommer jeg til å blø noe som kan sammenlignes med en menstruasjon. Jeg blør ingenting i truseinnlegget, men det kommer fortsatt litt blod på papiret når jeg tørker meg. Krysser fingrer og tær for at dette går veien og at lille spira vår klorer seg fast! <3

1 kommentar:

  1. Dette går nok kjempefint! Håper bare de klarer og se noe på UL i dag. Ses snart :)

    SvarSlett