onsdag 14. september 2011

Daniel savner pappan sin!

Idag tidlig var jeg kjempekvalm! Var like før jeg måtte springe på do og spy i barnehagen, men heldigvis hadde jeg en tyggis i lomma som hjalp.. Kaldsvetta og var hvit i ansiktet da jeg kom meg derfra.. Må nok begynne å spise frokost hjemme.
Daniel syns det er veldig trist at pappa er borte og reagerer tydelig på dette. I natt våknet jeg av at han gråt og ropte på pappa i søvne. Og i dag tidlig gråt han skikkelig og alt ble feil (noe det godt kan gjøre uansett på morgenen hos han for han er jo litt morgengretten...), men han var liksom så trist og klynget seg om halsen min og sa pappa :( Jeg spurte om han savnet pappa og da gråt han: "Jaaaaaa". Jeg sa at det skjønte jeg og at pappa kommer snart hjem. Så koste vi oss litt før vi gikk ned og dro i barnehagen. Der gikk alt greit til jeg skulle gå og da ser jeg panikken lyse i øynene hans igjen... Så nok en dag måtte jeg gå fra en hylende Daniel i barnehagen :( Men idag var heldigvis mormor der og tok han da han gråt, det føles litt bedre å gå da :) Han hadde sluttet og gråte med det samme jeg hadde gått, så det går jo greit. Bare litt synd at han skal være så lei seg. Blir vel bra igjen når pappa kommer hjem :)
I ettermiddag har vi vært på fårikålmiddag hos mormor (morfar var bortreist), og der var også oldemor (oldefar var syk og derfor hjemme) og onkel Peter. Det var kjempestas!!! Han spiste masse fårikål, og brownies og is til dessert! :) Og det var tydelig at det var stor stas med onkel Peter idag!!! Han gikk og hentet onkel P hele tiden og de herjet masse! Tror onkel P var litt sliten da vi dro.... ;) Og det var nok Daniel også for det var ingen protester da vi kom hjem og han skulle legge seg. Han hentet seg ett par biler og fikk kosen og smokken og sa: "Natta, mamma!" <3
Satser på en litt bedre morgen imorgen...bare 2 morgener igjen før det er helg!!! Gleder meg...

Legger ved et bilde jeg tok med mobilen igår fra han spiste spaghetti....det var skikkelig godt! ;)

2 kommentarer:

  1. Stakkars gutten vårres. Varma litt at han savna mæ da(egoisten) :) Gla i dåkk!

    SvarSlett
  2. Hehe, ja, det e jo greit at han får kjenn på å savn oss innimellom også. Trur det e annerledes når én av oss e hjem (og når han e hjem på Angelltrøa) enn når mormor og morfar passe'n. Men idag gikk d fint å si hade i bhg og han ska ligg på Bakklandet inatt :)

    SvarSlett