onsdag 1. februar 2012

Something out of the ordinary....

Nemlig et hudpleie-innlegg! Fra meg!! Det kommer vel strengt tatt fordi jeg trenger litt hjelp...Jeg har et spørmål, men før det; litt forhåndsinfo.
Jeg har i det siste innsett (noe sent, vil kanskje enkelte mene) at jeg må begynne å ta vare på huden min... Jeg har siden jeg var 14-15 vært av typen som bruker ansiktskrem fra Rema 1000 og av sminke har det gått i eyeliner og mascara, ferdig med det. Og jeg har selvfølgelig ikke fjernet sminken på kvelden, men sovet med den og fjernet den på morgenen før jeg har hatt på ny.. Nå har jeg gått til innkjøp av det de så flott kaller "PRODUKTER"!!! (Jeg griner litt på nesa av å skrive ordet og jeg har nok enda ikke sagt det høyt.)

Bildet tatt fra elxr.no

Men altsÃ¥, jeg har kjøpt en rensekrem og dagkrem fra Elixir + concealer og foundation fra Clinique. Føler meg voksen nÃ¥! ;)
Jeg har ogsÃ¥ oppdaget at jeg i skapet (bursdagsgave fra oktober i fjor) har en uÃ¥pnet pakke med No7 dagkrem, nattkrem og øyekrem, sÃ¥ nÃ¥ bruker jeg jammen øyekrem og nattkrem ogsÃ¥! MÃ¥ jo fÃ¥ en fantastisk hud av dette?!? ;) MEN tilbake til spm mitt (som sikkert er dumt, men derfor den lange innledninga sÃ¥ dere skal skjønne hvor grønn jeg egentlig er pÃ¥ dette omrÃ¥det...). Sist Richard var ute og reiste fikk jeg en gavepakke fra Biotherm (som jeg ikke har Ã¥pnet...), men jeg vet ikke hva det er!!! Det er en ansiktskrem og det er greit. Men sÃ¥ er det noe greier jeg ikke vet hva er... Det heter: "hydra-mineral lotion toning water" og "hydra-mineral cleanser toning mousse"... Jeg regner med det er noe rensegreier, men hvordan bruker jeg dette og i hvilken rekkefølge...? Kan noen hjelpe?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar