mandag 13. februar 2012

Jentehelg!

I helga har jeg hatt besøk av en super jentegjeng! Alle har termin i mai og vi har skravlet sammen på nett i flere måneder. Jeg har aldri truffet de, unntatt ei som også var på samme terminforum som meg da jeg fikk Daniel :) Jeg var veldig spent på forhånd, men da fredag ankom, huset var klart for gjester og jeg var kommet meg til byen kjente jeg at roen senket seg og jeg bare gledet meg.
Møtte 3 av jentene på bussholdeplassen ved Royal Garden før vi gikk på kafé i Olavskvartalet mens vi ventet på siste jente som kom med toget. Skravla gikk non-stop fra første sekund! :)
Vi hentet siste tilreisende på togstasjonen og dro opp til Tyholttårnet for å spise litt hvor vi også møtte sistemann som også bor i Trh. Planen var at vi skulle spise litt i tårnet og så lage taco eller noe til kvelds hjemme.. Vi endte opp med å sitte der i over 3 timer så det var ingen som hadde plass til taco til kvelds ;)






Vi kjørte innom Rema og handlet litt brød, pålegg, godis og brus og dro hjem. Der hoppet vi alle i joggeklær og satt og skravlet til midnatt! Kjempekoselig! :) Men da var det tid for å komme seg i seng for alle måtte være oppe i rett tid til Wenches 3D-ul neste dag!!!


Lørdag morgen spiste vi en kjapp frokost før vi var klare for å kjøre til byen. Der var det klart for 3D-ultralyd og vi fikk være med inn alle sammen! Det var sååå stas å se! Jeg har aldri vært på 3D-ul før og det var helt utrolig å se på hvor livaktig det var! Vi så ei nyyydelig prinsesse som til tider hadde øynene åpne, hadde litt hår på hodet, sugde litt på totten og til mammans store glede viste klart og tydelig at hun virkelig er ei lita jente! :) Det var en fantastisk opplevelse!

Etterpå var det klart for shopping og lunsj på McDonalds som var et høyt ønske fra ei søt jente som bor et sted der de ikke har McDonalds, hihi ;)





Etter shopping på Trondheim Torg, Bebito og Barnas Hus var det mange slitne gravide så da kjørte vi hjem så noen fikk sove/slappe av litt. Wenche og jeg holdt ut litt til og dro en tur på Ikea før vi var hjemme igjen etter å ha vært på farten i 8 timer! Tida flyr når man har det gøy!!! Etter litt skravling ble det klart for fotoshoot før vi bestilte pizza fra Dolly og så Friends with benefits og skravlet til klokka var nesten 01 på natta! Søndag ble en rolig dag med skravling og film før vi spiste middag på Frati :)
Her er ett par bilder fra fotoshooten. Og ja, jeg VET at sokkene mine skiller seg ut....hahhahaha!!!!!!!!!!! Men er vi ikke fine, da?! Flott gjeng med jenter som jeg er blitt veldig glad i!!! Tusen takk for besøket, jenter! :-)


4 kommentarer:

  1. Så ut som det ble en super jentehelg med mange vakkre gravide :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for en fantastisk flott helg!! Håper vi kan gjenta suksessen en gang <3

    SvarSlett
  3. Tusen takk for en kjempefin helg! Fantastisk at du ville ta imot hele gjengen hjemme hos deg. Du er super! Stor klem

    SvarSlett
  4. Takk kjære Marte for en superhelg, ser inn at jeg burde ha hatt en jentehelg før jeg ble 33 og :P
    Kan gjerne ta det en gang til ja! <3

    SvarSlett