onsdag 1. februar 2012

Lille hjertet mitt!

Ikveld har Richard vært på skitur med en kompis og jeg har lekt frisør og klipt Daniel. Jeg har utsatt det noen dager for han liker det absolutt ikke, og de gangene jeg har klipt han så har det vært endel hyling. Kan ikke nekte for det. Men nå var han blitt så langhåret at jeg kunne ikke utsette det mer. Han fikk velge en film, valget falt på Dinosaurtoget, og satte igang. Det gikk KJEMPEFINT!!! Ingen hyling! Litt protesteringer ett par ganger da jeg lugget litt, men ellers satt han veldig fint og lot meg få klippe lenge! Så da måtte jeg prøve og ta et bilde av han etterpå for jeg syns han ble veldig fin! Men han bare tullet og fjaset så jeg vet ikke hvor mye hår som vises på bildet (tatt med mobil), men han ser fornøyd ut ihvertfall! Nydelige, herlige gutten vår som jeg er så glad i at det kjennes ut som jeg skal sprenges innimellom <3 Er han ikke skjønn?! Lille rampen til mamman sin <3

1 kommentar:

  1. Så flinke dere er begge to! Han er definitivt verdens vakreste lille røver :)

    SvarSlett