torsdag 16. februar 2012

Uke 29 i morgen!

I morgen har jeg fullført 29 uker av dette svangerskapet og det gjenstår 11 uker! Tida flyr nå og jeg syns virkelig ikke det er lenge siden jeg var halvveis! Har lagt på meg ca 10 kg og er igrunn ganske fornøyd med det, syns ihvertfall ikke det er ille. Formen er fin, jeg skal på spinning ikveld og jeg jobber fortsatt 50%. Har vel en 15-16 arbeidsdager igjen før jeg tar permisjon og må innrømme at jeg gleder meg.
Her er et bilde av "kula med armer og bein" ;)

6 kommentarer:

  1. Du ser helt fantastisk ut! Tenk at det snart er tid for permisjon :)

    SvarSlett
  2. Du ser superbra ut! Bli spennende fremover no da!

    SvarSlett
  3. førr en fin mage du har Marte :) gleda mæ sånn te å se dåkk :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi også glede oss masse te du kjæm!!! Har nedtelling no :)

      Slett
  4. Og tusen takk, forresten, jenter <3

    SvarSlett
  5. for en snerten 29ukersmage du:)

    SvarSlett