fredag 3. februar 2012

Måsemor...

Daniel går i barnehagen med ei jente som heter Åse. Han insisterer på å kalle henne Måse, og det har han gjort ei stund nå. Det er ikke fritt for at det bringer fram litt smil og latter, og så lenge Åse ikke gjør seg noe ved det så er det vel greit. Han finner nok tidsnok ut at han sier det feil. Hittil når vi retter han og sier: "Åååse", så svarer han så greit: "Ja, Måse". Ok, den er grei. Jeg har vent meg til det og tenker egentlig ikke over det når han snakker om henne lenger, men igår da jeg hentet i barnehagen måtte jeg ta meg sammen for ikke å knekke helt sammen... Skjønne, lille Åse kom i døråpningen for å si hade når Daniel skulle dra....og da går Daniel bort til henne, vinker og sier: "Hade bja, Måsemoj". <3 <3 <3
Ler meg ihjel av den ungen for tida!!! HEEELT fantastisk!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. herrreguud så søtt! måsemoj..

    SvarSlett
    Svar
    1. nydelig liten fortelling:) nusselig når de ikke får ordene helt riktig ut:) men å rette på de er nesten helt meningsløst;) for han tror jo han sier riktig..;)

      Slett