tirsdag 28. februar 2012

Smokkeslutt?!

Ikveld sovnet Daniel uten smokk for første gang! Han spurte ikke etter den engang...og nå sover han! Jeg er veldig overrasket hvis det skal gå så lett... Vi får se hvordan det går, men om det er så greit så tror jeg vi dropper smokk fra nå av ;) Jeg er ihvertfall superstolt av lille, store gullet vårt!

Edit 2. mars: Daniel har sluttet med smokk! Det gikk over all forventning! Han bruker ikke smokken på duppen i bhg heller, så nå er det full stopp :) Fikk en gul racerbil i premie og er kjempestolt selv også! Herlig!!! :) 

2 kommentarer:

  1. Hei marte! Nå titter jeg innom bloggen din også :) håper d gikk bra med smokke slutten, nicholas er ikke i närheten av å ville gi slipp på sin ennå..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så koselig :) Det gikk bra i natt, men i duppen i barnehagen idag så hadde de endt opp med å gi han den da han våknet ganske kjapt og gråt etter den. (Jeg hadde gitt beskjed om at de bare skulle gi han den hvis han ble lei seg og gråt etter den). Men vi prøver igjen ikveld :) Vi tenkte og vente til sommeren (han blir 3 år i aug), men han har sovet så mye uten den i det siste så vi tenker at det er greit å prøve :) Vi får se hvordan det går! :)

      Slett