søndag 1. januar 2012

Nyttårshelga 2011/2012


Tradisjon tro har vi feiret nyttår på Singsås sammen med Linda, John Erik og Oliver. Den største forskjellen i år fra tidligere var helt klart at vi manglet 2 av våre kjære firbente, Sancho & Ronja, som begge dessverre døde fra oss i høst. Det er trist og de er begge veldig savnet, men det ble da en fin helg likevel.
Været var mye mildere enn vanligvis denne helga, og vi hadde mindre snø. På selve nyttårsaften var temperaturen nede i -12 på ettermiddagen, men 1. nyttårsdag våknet vi til +2 grader igjen. Guttene var ute en tur og lekte med akebrett og snowracer. De kjørte ned låvebrua til Pia :) Det har vi dessverre ikke bilder fra, siden Linda & jeg var på butikken akkurat da. Ellers har helga vært herlig med masse latter, god mat og drikke! Oliver har vært syk i hele jula, stakkar, så guttene har ikke sett hverandre på lenge så gjensynsgleden var stor! Her kommer et "lite" bilderas fra nyttårshelga vår! (Utdrag på 40 bilder av 200...;)

Daniel har akkurat våknet, mens Oliver har vært oppe ett par timer. De sitter og ser i vinduet etter John Erik som er nede ved elva og henter vann.

Flotte hytta vår <3 Kan ikke huske at det har vært så lite snø ei nyttårshelg før!

Gutta måker snø!





Engelen min... ;)


John Erik og Oliver :)



Begge guttene var flinke til å gå på do i helga, og Oliver har sluttet med bleie i jula! Flinke gutten! :-)


Dyp konsentrasjon...









Jeg kunne selvsagt skrytt på meg at jeg laget nyttårsmiddagen, men jeg var nok bare Richards lille (store) hjelper et øyeblikk...

Oliver var veldig fornøyd med at han og Daniel fikk "voksenbrus" og fine glass! Vi tre drakk gårdspresset eple fra rødvinsglass ;)




Lindapia mi <3

Skåååååål!!!


Mmm....godt!!!

Så ble det en slags fotball....fot-ring? Vet ikke, men det var ingenting å si på iveren! 




Kommende fotballstjerne?

Is og bær til dessert!!!

Det fortjener en liten stoldans!

Og litt gledesfjas!

Sjarmtrollet til tante!

Dette kan umulig beskrives...tror det hele startet med at de skulle vise at de var mett i magen...;)

Nobody puts baby in the corner!

Skjønneste tulleguttene våre!
Hoppe og gjemme seg i senga er også gøy!




Endelig har jeg lært meg å hoppe ordentlig! :)

Det ble noen knall og fall, og da er det godt med et mammafang innimmellom <3

Men så ble han hentet av Daniel for mer lek:) Kompiser, ja!

Så fort barna var i seng, spratt vi champagnen vi hadde fått av pappa :) Jeg drakk selvfølgelig ikke, men Mozell ligner jo litt ;)

Mmm....gleder meg til neste år! :-)

Flotte gjengen!


Nyttårsaften 2011 med 22+1 ukersmage :) I år kommer et nytt lite gull og vi gleder oss! <3
 Godt Nytt År! :-)

1 kommentar: