fredag 6. januar 2012

Heldige meg!!!

Jeg har nemlig VERDENS BESTE, FLOTTESTE OG FINESTE venninne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lindapiami, jeg er så glad i deg!!!!!!!!! I de siste par dagene (etter at jeg innså det med vannet i kroppen og carpal tunnel) har jeg vært litt lei meg og ikke helt på topp. Idag er jeg hjemme (pga 50% sykmeldt) og det visste selvfølgelig Linda, som har gitt meg streng beskjed om at husarbeid kan vente, og at idag skulle jeg bare lese god bok og kose meg. Jeg har fulgt hennes råd (så til de grader) så jeg sov til klokka 10 og etter det har jeg ligget i senga og lest bok. For en halvtimes tid siden innså jeg at det var på tide å stå opp, og gikk på badet. I mellomtida har jeg fått en veldig koselig sms av Linda som også skriver at det henger noe på ytterdøra mi <3 Jeg skynder meg å se ut vinduet fra annen etasje, men hun har allerede kjørt igjen, var redd for å vekke meg <3 På ytterdøra henger dette nettet:


Og inni ligger MASSE herlige overraskelser!!! Bare ser her:


Ser det ikke godt ut??? Masse herlig lesestoff og godis! Full av hormoner eller ikke, det er ikke så rart at man blir rørt av en så flott gave i hverdagen?!?

Mmm, frokosten ble MYE bedre enn jeg hadde sett for meg da jeg sto opp og planla tørr brødskive med brunost ;) Tuuusen takk til verdens søteste Linda! Jeg er så takknemlig for at du er du, og at du er akkurat min fineste og beste venninne!!! Se, som jeg koser meg!!!





3 kommentarer:

  1. Du er lett å glede da snuppa. det er deg vel fortjent :)

    SvarSlett
  2. Sååå koselig, og så typisk Linda! Hun tenker på alle :) verdens beste datter :))

    SvarSlett