onsdag 11. januar 2012

Tidenes kjedligste blogginnlegg?

Her kommer ihvertfall dagen vår i bilder! 
Det snødde sidelengs og helt villt mye da jeg leverte i barnehagen i dag tidlig...herlig... Det var faktisk så ille at Daniel ikke ville ut av bilen og jeg måtte dra han ut..virkelig herlig...som følge at dette var det myye kø på vei til jobb. Tok et bilde av det flotte været mens jeg sto i kø...


 Da jeg kom tilbake i barnehagen etter jobb så oppdaget jeg noe utrolig spennende. Bilen vår har gått akkurat 111.111 km! Det må jo være et lite høydepunkt i hverdagen? Kanskje ikke, men det er januar...det skjer ikke akkurat mye om dagen. Og ihvertfall ikke når Richard er bortreist. Uansett, Richard klager alltid over at jeg kjører over alle spennende km-tall (tror han syns det er et lite høydepunkt ihvertfall), så nå har jeg til ære for Richard tatt bilde av det! Here goes:


Vel hjemme begynte jeg på middagen med min gode hjelper :) Vi spiste laks med pasta, brokkoli og sandefjordsmør. Det var kjempegodt! Daniel spiste to store fileter og jeg spiste to små. Vi ble mette! Daniel klarte selvfølgelig en sandwich-is etterpå, men den går jo i en helt annen mage ;) 
Og så skypet vi med pappa Richard før det ble natta :) Fin dag :)









3 kommentarer:

  1. Så flink han er som lager middag! Når er det Richard kommer hjem?

    SvarSlett
  2. Reiste mandag og kommer hjem fredag. 2 netter igjen!:)

    SvarSlett
  3. jammen en flink liten hjelper du har der. OG så flink til å spise maten sin da:) synes ikke det var kjedelig i det hele tatt, jeg liker sånne hverdagslige ting jeg!

    SvarSlett