onsdag 4. januar 2012

Vann i kroppen..

Måtte bytte overskrift så jeg ikke skremte noen, for alt er bra i magen og det er ingen tegn til fødsel altså! ;) Min opprinnelige overskrift var: "Vannet mitt har ikke gått, men det kommer..." Innså at det var en dårlig overskrift ;)
Uansett, idag er jeg i dårlig humør! De siste dagene har jeg kjent små tegn til at vann er på vei inn i kroppen min. I natt har jeg våknet flere ganger av at hendene mine har "sovet"...og det er jo et kjent tegn på carpal tunnel-syndrom, som jeg hadde da jeg gikk med Daniel. Der har jeg jo heldigvis de støttene som ble støpt til meg på sykehuset sist, så de blir tatt i bruk på nattestid nå. Husker at det hjalp.

Men det som er aller verst, syns jeg, er at det ikke lenger er noe tvil om at jeg har vann i kroppen. Det er ikke så ille som sist, enda, men jeg kjenner at jeg er veldig negativt innstilt til dette nå, og regner med at det går bare én vei dessverre. Velkommen pølsefingre og tømmerstokk-ankler. Jeg måtte ta av meg den nydelige ringen jeg har fått av Richard, for den er iløpet av natta blitt for liten og det banker og prikker i hendene....skikkeligskikkelig drit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Jeg håper bare at det går fint med gutten i magen og at det ikke blir svangerskapsforgiftning ut av det. Det gikk jo bra sist, så det gjør mest sannsynlig det nå også. Det er bare så kjipt!!!!!!!!!!!! Jeg har jo følt meg i så bra form og kjenner at dette ødelegger ihvertfall stå-på-humøret mitt. Idag i allefall... Nei, nå skal jeg skjerpe meg! Er hjemme idag, så nå står det rydding, støvsuging og vasking av do på planen. Innimellom skal jeg se litt Tour de Ski og så gleder jeg meg til middagsbesøk av Tunga-gjengen i ettermiddag! Hurra! *Må slå på litt musikk og komme i humør igjen*

Satser på at neste innlegg blir nok et positivt et! ;) Ha en flott dag, folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar