mandag 2. januar 2012

Skryteinnlegg...Trening! ;)

Lenge siden jeg har skrevet noe om treninga mi, og idag er jeg så fornøyd så det var på tide med et innlegg igjen! :) Jeg har jo hatt to ukers pause, og da mener jeg PAUSE! Fra ALT! Jeg har spist mye og rørt meg lite...er vel forståelig at jeg var ganske så spent på hvordan det skulle gå på 60 minutters spinning-time idag.. Men det gikk veldig bra! Jeg brukte nok litt lengre tid på oppvarming enn jeg har gjort før, magen er litt i veien så det ble litt knølete i starten, men etterhvert tenkte jeg ikke over magen og klarte og gi masse! Jeg er i min 23. uke, så det er vel lov å være litt stolt da?! Jeg innrømmer ihvertfall glatt at jeg er akkurat det :) Nå er treningstøyet i vaskemaskina og jeg er klar for Spinn og Styrke med jobben på Elixia imorgen etter jobb - gleder meg! Her er bilder Richard tok av meg før jeg dro idag :)




2 kommentarer: