fredag 23. mars 2012

Uke 34!

Nå er jeg kommet til uke 34 og om 4 dager er jeg per definisjon høygravid! Ble 100% sykemeldt denne uka av diverse grunner, så nå er det bare å gjøre seg klar til lillebrors ankomst :) Magen min har vokst mye i det siste, det er lite plass til blæra mi og magen er stort sett i veien. Jeg trenger vel ikke si at jeg gleder meg til det er gått noen uker og tiden er inne for fødsel. Noen spør meg om jeg gruer meg til fødsel, men det gjør jeg absolutt ikke. Det blir som det blir, og ender i noe fantastisk så det gleder jeg meg bare til. Men, vi har fortsatt 6 uker igjen til termin og i mellomtiden er det påske! Bare én uke igjen nå! Da skal vi nyte herlige dager på hytta! De første dagene skal vi være sammen med mamma og pappa, og den siste delen sammen med Linda, John Erik og Oliver. Helt til slutt skal vi hjem for å treffe Magnus før han reiser tilbake til Oslo igjen. Gleder meg!!!
Her er magebilder tatt idag tidlig. (Se bort i fra veldig trøtt tryne (for det stemmer) og et koffertlokk som står åpent bak meg så det ser ut som jeg har ei veldig rar og utoverstående rumpe ;)


2 kommentarer:

  1. Fiine magen <3
    Ska vi svøm etter spinninga på tirsdag? Så kan du vær litt "vektløs" :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan vi godt gjør, hvis æ kjæm mæ avgårde på ok vis. Må hør med Richard korsn vi ska gjør det siden æ ikke ska på jobb. Æ kan meld dæ etter æ har snakka med'n imorra kveld, han ska te Bodø og kjæm hjem seint.

      Slett