søndag 18. mars 2012

Besøk av tante Elisabeth og Solo!

Forrige helg, 9.-11. mars, fikk vi superkoselig besøk av tante Elisabeth og Solo. Jeg har ikke fått vist bilder fra helga før, bare video fra lekeland :)
Vi hadde en flott helg sammen og Daniel fikk gå lange turer med Solo i bånd. Han syns nok det var veldig stas å ha besøk av tante og Solo for det ble hjerteskjærende gråt da de skulle reise på søndag kveld. "Neeei, tante, ikke reis med flyet!!! Danei bli med!!!" Til slutt innså han at han ikke fikk være med og at de faktisk måtte reise, og da var han nok litt fornærmet.. Men det går heldigvis fort over og hele uka har vi kost oss med å se på bilder av tante Elisabeth og Solo, og han snakker mye om de begge to. Vi gleder oss veldig til de kommer på besøk igjen til sommeren! Og da kommer også Daniels herlige søskenbarn; Isak & Leah <3 DET gleder jeg meg ekstra til!!! Det går altfor lenge imellom jeg ser gullene til tante som rekker og bli så store mellom hver gang. <3 Tøffeste Isak og prinsesse Leah <3
Uansett, her kommer et lite bilderas fra helga vår :)












Se, så fine de er sammen! Tante Elisabeth, Daniel gleder seg masse til du kommer igjen!!!

2 kommentarer:

  1. Så koselig å se Daniel og tante Elisabeth sammen! Synd dere treffes så sjelden, men tonen fant dere ser jeg. :-)

    SvarSlett
  2. ååååååååå, så masse fine bilda :) gleda mæ masse masse te sommern! æ kjenna at æ ska bi flenkar å kom på besøk, savne dåkk alle masse! kos dåkk så skypes vi :)

    SvarSlett