mandag 5. mars 2012

Barnas Skidag i Granåsen!

Igår var det klart for Barnas Skidag i Granåsen! Jeg må innrømme at jeg var veldig spent for jeg har hørt litt av hvert om kaoset der oppe med tusenvis av barn samlet på et sted. Vi fikk tips av ei som jobber i bhg at det kunne lønne seg og komme litt sent, så vi tok sjansen på det. De minste kunne nemlig starte mellom kl 09:30 og 14:00. Vi vet jo ikke hvordan det var tidligere på dagen, men det var ihvertfall ikke kaos når vi var der :) Vi parkerte på City Syd og tok gratis-bussen derfra til Granåsen. Daniel var superfornøyd allerede!


Vel framme var det på tide å få på skiene! (Skal sies at vi bommet litt på hvor løypa startet så han gikk vel nesten en lengde før vi kom fram til der starten egentlig var...;)

 Og så er han i gang med sitt første skirenn! Heia Daniel!!! ;) 













Har laget en video også, men den ble for stor til å lades opp så den får jeg legge inn i et senere innlegg :)Videoen ligger i innlegget over her nå.


4 kommentarer:

  1. Haha! Vi gikk også dobbelt så langt. Når jeg trodde vi var fremme var vi ved starten av løypa :) Så flink han er!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, samme her! Jeg sa til Richard; Trodde vi skulle gå i en U-sving, men er her visst målet allerede!" Eeeh...nei, her er Start...hahahhaha!!! Jaja, godt vi var flere :)

      Slett
  2. Så herlig dag det så ut som:) Neste år fær vi sammen!!

    SvarSlett