fredag 2. mars 2012

Uke 31!

Da er jeg kommet til uke 31! Det er ganske rart å tenke på at det ikke er lenge igjen til vi har enda et lite gull og Daniel blir storebror! Formen min er fin og jeg har i grunn ingenting å klage over, men jeg må innrømme at det begynner og bli litt tungt og ubehagelig med den store magen. Akkurat nå gleder jeg meg veldig til det øyeblikket fødselen starter og jeg gleder meg ENDA MER TIL fødselen er over og jeg får den lille skatten på brystet mitt for første gang <3 Mulig det er hormonene som herjer litt i meg om dagen, men jeg får tårer i øynene bare av å tenke på det :) Jeg gleder meg utrolig til det øyeblikket! 9 uker igjen nå! Det høres lite ut, men jeg vet vel av erfaring nå at de siste ukene er de tregeste for jeg blir bare mer og mer utålmodig :) Jeg får bare gjøre så godt jeg kan og holde meg opptatt med andre ting. Jeg jobber fortsatt 50% og nå er vikaren  min endelig her så det blir mye opplæring den siste mnd før jeg går ut i permisjon. Dette er opplevelser jeg gleder meg til som skal skje før fødselen (ihvertfall er det planen;):
  • 4. mars: Barnas Skidag i Granåsen
  • 8. mars: Neste svangerskapskontroll hos legen min 
  • 9.-11. mars: Elisabeth kommer på besøk til oss!!! :-)
  • 15. mars: Richard og jeg skal på foredrag med Bear Grylls i Olavshallen!
  • 22. mars: Ha med Daniel på Mummitrollet i Olavshallen! (Kanskje)
  • 27. mars: Neste time til jordmor
  • 31. mars - 9. april: Påskeferie!
  • 16. april: Permisjonsstart
  • 18. april: Ha med Daniel på Pelle Politibil i Olavshallen sammen med Oliver & Linda
  • 30. april: Richard og jeg skal se Hair på Trøndelag Teater!
  • 7. mai: TERMIN!!!

Dette er planene framover, så jeg håper alt dette vil hjelpe på slik at tiden flyr fram til fødselen! ;)
Her er et magebilde fra idag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar