mandag 5. mars 2012

Snille, gode venninner er godt å ha!

Idag fikk jeg plutselig pakke i posten! Veldig overraskende og enda mer hyggelig! Søteste Wenche hadde sendt meg og lille Julian en pakke fra Mosjøen!!! Wenche var på besøk hos meg da vi hadde gravidtreffet og venter ei lita prinsesse i mai. Faktisk venter hun og mannen barn nummer 5! Og Wenche er 27 år!!! Hver gang jeg tenker på det blir jeg helt overveldet, imponert, veldig glad og litt redd på deres vegne! De er et supertøft par som tar utfordringer på strake armer og har full kontroll i hverdagen. Ja, så langt man kan ha full kontroll ihvertfall, med 4 barn, 1 hund, 1 katt, 1 mann og 1 gravid dame! Jeg blir svett av tanken, men Wenche virker som hun tar det hele med stoisk ro :) De siste dagene så vet jeg at Wenche har vært syk selv, hun har vært alene hjemme med barna for mannen har vært på reise OG hun har laget en supersøt babypakke til meg midt oppi alt dette?!!! Jeg ble helt rørt da jeg leste brevet som er skrevet fra Tirill (prinsessa i magen) til Julian (prinsen i magen min). Der står det bl.a. at dette er en takk for at jeg sendte opp en Hello Kitty babygym til Tirill for ei stund sida siden de ikke har Barnas Hus i Mosjøen. Men kjære meg, Wenche, du hadde da ikke trengt å gjøre dette! Det kostet meg vel ca 2 kalorier og poste den babygymen, så dette hadde jeg ikke forventet i det hele tatt! Men jeg ble selvfølgelig veldig glad! I pakken lå det en nydelig liten babylue, en supersøt sparkebukse og to nydelig pledd etter hennes 3 år gamle nydelige Lucas :) Det ene har hun strikket selv og det andre er et helsepledd :) Tuuuusen takk, søteste Wenche!!! Dette lyste opp mandagen min! :)



5 kommentarer:

  1. Dette fortjener dere begge to <3
    Bare morro, og veldig kos =) Gleder meg til å treffe dere om noen mnd. når småtrolla er kommet til verden =)

    SvarSlett
  2. Så heldig du er! Veldig kos med sånne overraskelser i hverdagen :) Også ser det ut til at navnet Julian er bestemt. Så kos <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er det. Eller det var ihvertfall det helt til Richard idag tidlig presterte og si Julian med tjukk L?!?!?! Det går jo ikke!!! Så nå er jeg litt usikker igjen..

      Slett
  3. såå koselig å bli satt pris på i hverdagen, det fortjente du helt sikkert. å så fint navn da gitt..med tynn L riktignok. tror nok han må bli kjærstn til lisjpia mi asså. Julia og Julian:) blir date til sommern. Vi tar storebror med på kjøpet for makan til nydelig gutt som er sååå flink til å gå på ski!! Emma liker visst ikke å gå på ski hun, det sier hun hvertfall! nå går det fort Marte, det står 59 dager på sida di!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, ja, jeg har tenkt på det med Julia og Julian - blir nok et søtt par, ja! <3 Og Daniel har jo møtt Emma en gang og falt pladask, så der er vi jo egentlig i boks, hihi ;)
      Nedtellinga til Julian er her går unna! Jeg håper inderlig at innspurten går like greit som resten av sv.skapet har gjort. Gleeeeder meg til å se han! <3

      Slett