onsdag 7. mars 2012

Nye klær til lille Julian!

Jeg tror vi har bestemt oss for at lille i magen skal hete Julian, så nå prøver jeg og bruke det litt så både vi og Daniel skal venne oss litt til det :) Nå har jeg fått nye klær til han i posten!
Gjennom terminforum har jeg vært så heldig å bli kjent med ei super dame! Hun var ei av de som var på besøk til meg den helga i februar. Judith er opprinnelig fra Nederland, men er nå bosatt i Folldal sammen med sin mann og deres to barn. Hun syr fantastiske barneklær og jeg måtte bare bestille et sett til Julian! Idag kom de posten og jeg ble kjempefornøyd! Hvis noen er interessert i barneklær som ikke alle andre har, anbefaler jeg en tur innom nettsida hennes Kjekk & Søt, like sida hennes på facebook her, og følge bloggen hennes.

Her er de flotte klærne jeg fikk i posten idag! (Bildet er tatt fra hennes side).

Er de ikke søte?!???

1 kommentar: