onsdag 7. mars 2012

Besøk av tante Linda!

Richard er ute med en kollega i kveld, så Daniel og jeg er hjemme alene. Da var det superkoselig å få overraskende besøk av tante Linda! Og hun kom med pakke til Daniel! Han fikk Ole Brumm-blad med spill og Smarties-pakke! Gutten var storfornøyd! Spiste vel hele pakken med Smarties på et lite ti-minutt...og spillbrikkene bygget de tårn med! :) Supertante var til stor hjelp for meg idag for jeg klarer ikke å sitte på gulvet og leke med Daniel så lenge i slengen lenger og det får jeg så dårlig samvittighet over. Men ikveld stooorkoste han seg med tante på gulvet helt til sengetid. Og da tok hun jammen kveldsstellet også :) Så da det var tid for å lese på senga var han ganske klar på hvem som skulle ligge i senga sammen med han. "Tante ligge lamme"...ja, gutten er blitt nordlending...;) Og ja, han skal ligge på arma <3 De koste seg og etterpå fikk jeg skravlet litt med Lindapiami! Sååå kos!!!
Tuuuusen takk for superkoselig og ikke minst hjelpsomt besøk idag, Linda!!! <3






1 kommentar:

  1. Takk for meg! Var kos å ha Daniel litt for meg selv, det har ikke skjedd så ofte <3

    SvarSlett