torsdag 21. januar 2010

Natta på eget rom

gikk veldig bra. Etter at han nå har ligget 3 netter inne hos oss og våknet mer og mer på natta, så er det ingen tvil lenger om at det er til det beste for oss alle at Daniel ligger på sitt eget rom. Han våknet kl 04:45 inatt, men sovnet umiddelbart av seg selv igjen uten at jeg måtte gi han smokk eller noe annet. Flinke gutten vår:)
Og skal innrømme at vi syns det var deilig med ei hel natts søvn igjen:)

Nå må vi begynne å "pynte" opp soverommet vårt! Ble så nakent når nydelige Daniel er flyttet ut... Må finne noen bilder som jeg kan bestille og henge opp. Kanskje en bokhylle å henge på veggen? Hmm...tenke litt...

2 kommentarer:

  1. Søøøøøta! Jeg har utfordret deg på bloggen min! :)

    SvarSlett
  2. Oi!! Takk, Charlotte, den må jeg tenke litt på...;)

    SvarSlett