mandag 11. januar 2010

Mor har gitt seg...

Flere har rådet oss til å legge Daniel på eget rom for å få han til å sove natta gjennom...jeg er IKKE gira på tanken i det hele tatt...syns det er kos og betryggende å vite at han ligger i senga si rett ved siden av meg. Da hører jeg pusten hans og sukkene og godlydene hans hele natta... MEN i natt skulle han ha mat 01:30, og annenhver time etter det igjen.... Så en eller annen gang i natt når jeg lå og ammet bestemte jeg meg for å prøve ei natt med Daniel på eget rom for å se om han sover bedre.
For at Richard skal slippe å demontere sprinkelsenga enda en gang så satt vi opp reisesenga på rommet hans, så han ligger i den i natt. Hvis han våkner til samme tidspunkt på eget rom, så vil jeg heller ha han på vårt rom...det er jo tross alt ikke bare kosligere, men også enklere...
Huff, jeg syns det er litt vemodig og trist, men samtidig trenger vi alle 3 en god natts søvn (og gjerne flere;) Men vi får se! Han sovnet litt over kl 19 idag, så foreløpig går det veldig bra;)

OG JEG HAR VÆRT PÅ TRENING IKVELD!!!  Dro sammen med mamma og vi klarte 30 minutt på ellipsemaskina, og trente rygg og mage etterpå. Superstolt og skikkelig fornøyd! Nå SKAL jeg gå ned de 10 kg jeg ønsker bort! Har gått ned over 20 kg siden fødselen, men dette er kg som jeg hadde før jeg ble gravid dessverre... Ble mye mat & godis i jula også, så klarte faktisk å legge på meg 1,5 kg den måneden Richard var hjemme....vi har kost oss skikkelig, kan man si...;) NÅ er moroa over, og jeg skal klare dette!! :D

Imorgen er planen babysang igjen - lenge siden sist! God natt folkens, nå skal jeg prøve å legge meg i rett tid...er så spent på natta uten Daniel på rommet...kjenner jeg savner han allerede...:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar