lørdag 9. januar 2010

Daniel & Oliver!

Denne uka har vi vært så heldige å hatt besøk av Linda & Oliver to dager! Supert med besøk, og spesielt når det har vært så kalde dager at vi bare har holdt oss inne. Temperaturen har ligget ganske stabilt på -20 grader....og det syns jeg er altfor kaldt til å ta med Daniel utendørs. Linda har heldigvis bil i sin permisjon, så hun kom kjørende med gullet sitt:) Her er noen bilder av de søte små som koser seg mer og mer i hverandres selskap!




De koser seg på matta Daniel fikk av mormor & morfar til jul:)





Se, så stor jeg er blitt!! Jeg kan stå alene i sofaen!! Ihvertfall en liten stund...;)





Se så fine føtter jeg har!!! Og idag klarte jeg endelig å få tak i dem!!:)


1 kommentar:

  1. Så fine bilda, så flink han e te å stå og te å kos sæ me tottelottan! Hærlig å sje at du e back in business igjen! :D

    SvarSlett