torsdag 7. januar 2010

Fornyelse av bloggen...

Vil ha den litt finere, men får det ikke til!! Vil ha bilder nedover på venstresiden, men fårdetikketil!!! Kan noen hjelpe???! Må jeg "rote med html"? Da må jeg nok be Richard om litt assistanse for der er jeg rimelig grønn...men nå må jeg nok finne senga snart...
Imorgen kommer Linda & Oliver på besøk, og kanskje Heidi&Irja og Anette&Mathea hvis gradestokken kan være litt snillere...? Så nå håper jeg på mildere vær, og hopper til køys! Natta!

PS: Skalskalskal bli flinkere på bloggingen igjen altså...vært litt stress i desember og jula og sånn bare... Men alt er bare fryd og gammen i heimen - vi storkoser oss!!!

4 kommentarer:

  1. Jeg kan hjelpe deg med bloggen hvis du vil;)
    Må legge inn html koder ja.Men jeg kan guide deg gjennom:)Bare si i fra

    SvarSlett
  2. Så snill du er, Charlotte! :D
    Tusen takk for tilbudet, men jeg fikk hjelp av samboeren min:) Som du ser har jeg stjålet idéene dine...håper det ikke gjør noe!
    Syns siden ble mye bedre, så nå skal jeg bli litt flinkere å oppdatere!

    SvarSlett
  3. Neida, det gjør ingen ting:)
    Kjempe flott blogg du har fått deg.Og supert med en mann som kan html koder;)

    Gleder meg til å fortsette å lese bloggen din:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk, Charlotte, jeg var litt nervøs for at jeg stjal dine ideer om oppsettet til bloggen, men prøvde likevel!:) Syns det var så god ide og ha månedsbilder på sida - artig å følge utviklinga deres:)

    SvarSlett