tirsdag 12. januar 2010

Daniel er 5 måneder idag! :)

Herregud, som tida flyr!! Nå innser jeg at permisjonen vil ta slutt engang, så jeg nyter dagene sammen med Daniel maks! Tenk at for 5 måneder siden så lå Richard & jeg i senga på barsel og så på det nye, lille, nydelige viduneret vårt som kom til verden kl 08:23... Verdens herligste følelse!!! <3
I natt har Daniel sovet på sitt eget rom for første gang i sitt liv da...og jeg har ikke sovet stort, men det var vel ingen overraskelse...;) MEN, jeg må vel innrømme at jeg tror det funker.
Ikke at han ikke våknet og ville ha pupp, for det gjorde han, til akkurat samme tidspunkt som han bruker. Forskjellen var at det ble ikke desperate hyl, han sovnet rett og slett av seg selv igjen! Jeg sto og smugtittet på han i døråpninga, og da så jeg han puttet totten i munnen og sovnet igjen! Ett par ganger slo jeg på den kjære sauen hans også da...så han hadde litt musikk til sovinga;) Men han fikk ihvertfall ikke mat mellom kl 19 & 06 inatt, så det må jo sies å være bra:) Etter at han hadde spist i 6-tida, la jeg han tilbake på rommet sitt, og han sovnet igjen! Sov til kl 08:30.
Og egentlig, selv om jeg ikke fikk sove noe særlig, så var det ikke så ille som  jeg først trodde det skulle bli. Hønemor som jeg er, så hadde jeg på babymonitoren (ja, bare le! ;), men jeg hørte han gjennom veggen før monitoren slo inn.... Han ligger jo rett inntil den veggen vi ligger inntil, så han er jo på en måte ved siden av oss likevel;)

JAJA, dette ble laaangt!! Nå skal jeg få ordnet meg litt mens Daniel sover, for idag skal vi ut å trille igjen!!! Har vært så kaldt så lenge at jeg husker nesten ikke sist vi var ute og trillet, men idag triller vi oss avgårde på babysang:) Gleder meg til å treffe folk igjen!!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar