mandag 11. januar 2010

Det skal jammen ikke være lett...

Kan man i det hele tatt gjøre noe "riktig"? Kan noe være BARE bra for oss? Husker da jeg leste at gulrøtter er kreftfremkallende...tror det var da jeg innså at "alt-med-måte"-teorien må være den eneste man kan forholde seg til!
Mens jeg gikk gravid var "hovedtema" amme-naziene på barsel og det var ingen tvil om at morsmelk er det beste for babyen. Jeg hørte også nå nylig at amming er så bra at man helst skal fortsette til barnet er godt over året.
Og så kommer denne artikkelen....

http://www.babyverden.no/Nyheter/Ikke-bra-a-amme-lenge/

Nei, det skal jammen ikke være lett... Men jeg forsetter med amminga i god tro, og gir Daniel daglige smaksprøver med grøt i håp om at magen hans skal tåle det snart.

1 kommentar:

  1. Jeg ville fortsatt med amming jeg og, det er jo ikke det at amming ikke er bra for barnet, men det er faktisk ikke sååå farlig hvis man ikke får det til. ;)
    Får vi en klatt til så kommer jeg nok til å satse på å amme! :) Uansett hva sånne artikler sier. Flaske er kanskje lett, men gud som jeg misunner de som ammer den nærheten og kosen altså. :)

    SvarSlett