mandag 1. februar 2010

En liten oppdatering!

Endelig en liten oppdatering fra oss. 

For ett par uker siden fikk Daniel smake vann på tutekopp for første gang. Han syns tutekoppen er helt super å "tygge" på, men smaken av vann var ikke videre godt første gang... Jeg har kjøpt Tupperware sin tutekopp, og den drypper det ingenting av når den holdes opp ned - veldig fornøyd med den! Her er ett par bilder fra første møte med tutekoppen, 17. januar-10.

Mmm...dette gjorde godt i gommene!

Neimen, æsj!!! Det kom noen lunkent, smakløst i munnen min!


Onsdag i forrige uke var vi på babytreff hos Heidi & Irja, det var superkoselig! Anette med Mathea, Britt-Elin med Arn Mathias & Trine med Trym var der i tillegg til oss. Det er så morsomt å se så forskjellig tempo de små utvikler i, men også at de små har mer og mer glede av hverandre. De smiler til hverandre, river hverandre i håret så det blir litt hyling, og prøver og spise på hverandres hender og tær;)
Jeg hadde ikke med kamera, så det ble dessverre ingen bilder denne gangen, må skjerpe meg litt på bildetakingen...glemmer det!
Torsdag fikk vi besøk av Linda & Oliver og det er alltid like koselig. Ingen tvil om at guttene kjenner igjen Linda & meg nå, og jeg tror nok at de begynner og kjenne igjen hverandre også.
Oliver er blitt stor gutt nå, og vil helst sitte selv! Daniel spreller fortsatt på gulvet, men har veeeldig lyst til å komme seg framover:) Her er noen bilder fra dagen.


Oliver koser seg i stolen til Daniel:)


Gullguttene koser seg på matta. Tror dette er første bildet jeg har fått hvor begge smiler samtidig:)


SE, jeg kan sitte selv!! Flinke Oliver-gutten:)




Så var det endelig tid for mat! Vet ikke helt hvem som er flinkest til å gape...Daniel eller mamma...?


Daniel fikk smake potetmos med grønnsaksblanding til middag denne uka - kjempegodt!

Mmm...vannet smaker ikke så verst likevel! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar