tirsdag 9. februar 2010

Årets første vårtegn!

Ååååh, idag har jeg opplevd årets første vårtegn! Kanskje litt spesielt vårtegn, men jeg tar det jeg får!
For første gang siden i fjor sommer fikk jeg sola i øynene da jeg sto i dusjen idag tidlig! Åååh, det var HELT fantastisk! Gleder meg veldig til våren og sommeren nå, selv om det er litt blandede følelser for da går min tid hjemme med Daniel mot slutten også. Men når den tid kommer blir det helt sikkert spennende å begynne på jobb igjen også. Idag søkte jeg barnehage til Daniel. Er veldig spent på om vi får førstevalget som er samme barnehage som Daniels mormor jobber i. Vi håper han får plass der; for det første vet vi med sikkerhet at det er en veldig bra barnehage, og for det andre så er jeg sikker på at det kan løse noen logistikk-problemer enkelte dager.

Slenger med noen bilder fra den siste uka.
*MÅ minne på Richard å ta NOEN bilder av meg og Daniel også...han kommer til å tro at han har vokst opp uten meg om det bare er jeg som tar bildene...*

Daniel får smake fruktmos av mormor for første gang. Det var såååååå surt!;)

Her får han spaghetti med kjøttsaus. Morsmelk er fortsatt best og han er ikke veldig glad i annen mat, men det kommer vel. Idag fikk han holde skjeen litt selv...
Blir nesten ikke søl av det...;)


Dette minner meg om at vi må huske å kjøpe flere smekker..

Så litt pappakos:)


Og helt til slutt lek med Mira & pappa! Det er superstas!!








PS: Hvis noen vet hvordan jeg kan snu disse bildene i blogspot så tar jeg gjerne imot tips! De ligger som de skal når jeg laster de opp fra pc'n...

5 kommentarer:

  1. dette var bare en test for å sjekke om man må være logget inn for å legge igjen en kommentar. Det ser ut som det virker! Igjen tusen takk til Charlotte for gode råd!

    SvarSlett
  2. Hærregud kor fort han bi stor! han e så nydelig at æ får nesten tåra i øyan :) Men heilt enig om at han Richard oxo må ta litt bilda a dåkk to, unnskyld Mira, alle tre :) Kos dåkk masse og stor klæm fra tante Elisabeth t dåkk alle :)

    SvarSlett
  3. Heidi-Peidi væl!9. februar 2010 kl. 22:31

    Åå kjekkasen! <3 Stas med egen kontroll over skjeia ja!

    Vi håper også på samme barnehage som Irjas mormor jobber i for da er det så innmari greit de dagene alt kræsjer med henting! Håper vi får plass der, men alt ordner seg nok likevel! =)
    Huff ja, snart er moroa over, synes det er litt trist at vi må tilbake på jobb når de begynner å bli skikkelig morsom å være sammen med. =(

    SvarSlett
  4. Takk, tante Elisabeth, du e nydelig du og <3

    Heidi-Peidi, vi krysse fingra for mormor-barnehaga! JAAAA!!!! :D Men du, ikke si snart er moroa over, for det e den jo ikke! Og når det gjeld mammapermen så e det jo nesten et halvår igjen enda;)

    SvarSlett