fredag 2. desember 2011

Julepynt og snø!

Ja, det snur fort her i Trøndelag. Idag våknet jeg opp til dette synet!

Så nå har vi desember som den skal være igjen :) -2 grader, vindstille og lett snø, herlig! :)
Idag var jeg litt sliten så jeg sov faktisk nesten til kl 11...kjapt 12 timers søvn det, gitt! Jaja, jeg trengte det vel. Etter jeg sto opp har jeg bare dusjet og hoppet rett i joggebukse og t-skjorte.. Spiste frokost, skravlet litt på nett før jeg ryddet og støvsugde i stua og gangen og pyntet litt til jul. Ble litt skuffet da jeg var nede og hentet fram julepynt...vi har lite julepynt og endel av det vi har er vel ikke akkurat...fint...:-P
Jeg får vel satse på å kjøpe litt nytt i januar så jeg slipper og bli like skuffet neste år ;) Uansett, sånn ble det lille jeg tok fram idag! (Tok et bilde av magen min i speilet også...litt utydelig, men det vises at jeg har litt mage nå ja).





Et sted mellom uke 16+5 og 18+2.... Vektøkning per idag 3,2 kg og det er jeg ganske fornøyd med! :)




1 kommentar: