torsdag 8. desember 2011

18+6 uker!

Neste lørdag er jeg halvveis gjennom svangerskapet! Jeg syns faktisk at det går fort nå! Det er mulig det er fordi jeg gleder meg sånn til jul og til Magnus kommer til Trheim at jeg fokuserer mindre på det. Men uansett er det deilig! Jeg håper at det går like fort over nyttår også! Idag har jeg faktisk hatt endel kynnere for første gang så da ble støvsuginga jeg hadde planlagt droppet til fordel for sofaen idag. Richard reiser til Stavanger i ettermiddag og kommer ikke hjem før på søndag så jeg bør vel spare litt energi :) Skulle gjerne ønsket at Daniel og jeg skulle være med til Stavanger og besøke Elisabeth, Isak & Leah, men det ble for dyrt rett før jul dessverre.
Vel, Daniel og jeg har planer om å ligge over på Bakklandet lørdag til søndag så det blir koselig det også! :)
Tilslutt tenkte jeg å vise fram bilde av magen min idag, 19 uker imorgen så jeg er veldig snart halvveis! Vektskåla viste 69,3 kg idag tidlig så jeg har lagt på meg ca 3,5 kg på disse 19 ukene. Ingen tegn til vann i kroppen enda, noe jeg allerede hadde på dette tidspunkt da jeg gikk med Daniel. Krysser fingre og tær for at jeg slipper unna denne gangen!!! Her er ett par bilder av magen min idag tidlig :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar