lørdag 17. desember 2011

Halvveis!!!

Ja, idag er jeg 20 uker og 1 dag på vei, altså halvveis i svangerskapet! Etter jeg passerte 12 uker syns jeg det har gått ganske fort, faktisk :) Det har vært lite blogging siste uka, men det er rett og slett fordi det har vært litt hektisk og jeg litt sliten. Gleder meg veldig til juleferie nå! Skal jobbe bare to dager i neste uke og så er det klart for ferie med masse familiekos!
På tirsdag (13. des) var vi på Luciafeiring i barnehagen! Det var kjempekoselig! Barna hadde bakt lussekatter og vi fikk gløgg med mandler og rosiner. Alle barna i barnehagen holdt også konsert for oss, med mange fine julesanger og Trondheimsnatt <3 Nydelig!

Nå er vi ferdig med alle julegavene, julekortene er skrevet og jeg har bestilt fersk ribbe til julaften på Meny. Imorgen skal jeg på butikken til onkel for å handle i ro og fred sammen med familien før butikken åpnes for resten, luksus! Det blir nok jul i år også, og jeg gleder meg enormt! Håper også vi får kjøpt juletre imorgen!

Nå er Daniel og Mira hentet av mormor og morfar for å være der i natt. Daniel skal være med mormor og morfar til byen og kjøre kanefart! Det blir nok stor stas for han har snakket om hesten siden han fikk vite det på onsdag...;) Julenissen er han fortsatt ingen fan av - regner med det endrer seg iløpet av årene ;)

Idag skal jeg til H2 KtoM for Monica skal ordne håret mitt før vi skal på julebord med jobben min. Linda & John Erik skal mest sannsynlig også sitte på til byen og så videre til Rockheim hvor julebordet skal være. Vi begynner allerede kl 17 så det kan bli en lang kveld! Jeg syns ikke det er superstas å være edru på julebord, men jeg gleder meg til å pynte meg, komme meg ut med Richard og forhåpentligvis spise god mat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar