søndag 9. oktober 2011

Verdens herligste lyd!

Idag tidlig mens Daniel herjet i senga vår, prøvde jeg å høre hjertelyden med doppleren. Har prøvd ett par ganger før uten hell, men har ikke blitt bekymret for det er jo tidlig enda og lille har nok vært for langt nede i bekkenet. MEN IDAG, akkurat 9 uker på vei, hørte jeg verdens fineste lyd!!! Det var ingen tvil for den gikk over dobbelt så fort som min egen <3 Den flyttet litt på seg innimellom så jeg hørte bare en liten stund igangen før den forsvant, og så kom den tilbake igjen! Sååå herlig!!!
Så nå begynner jeg virkelig å innse at vi skal bli foreldre igjen i mai!!! Ååååh, som jeg gleder meg! Idag skal jeg feire bursdagen min  så da skal Daniel få på seg storebror-skjorta si likevel. Nå er jeg ganske så sikker på at dette går bra! :)
Og igår kveld fikk jeg alliansering med 3 diamanter og et nydelig kort av kjæresten min! Har det ganske så bra om dagen, ja! :) Heldige meg!

1 kommentar:

  1. Godt å høre at livet blomstrer <3 Så stas det skal bli med enda et tantegull!!

    SvarSlett