fredag 28. oktober 2011

Første svangerskapskontroll!

Idag har jeg vært på min første svangerskapskontroll hos legen, uke 11+5. Hun tok blodprøver av meg, målte blodtrykket og fylte ut Helsekort for gravide. Ellers snakket vi en god stund og hun sykmeldte meg 50% i 3 uker. Jeg håper det vil hjelpe så jeg får litt energi tilbake i kroppen igjen. Hun ville ikke prøve å lytte etter hjertelyd da hun syns det er for tidlig og muligheten for å ikke finne den er stor. Men nå er det 6 dager igjen til ultralyd så det var i grunnen helt greit.
I ettermiddag har vi vært på middag hos familien Bjørnstad Fjelldal! Det var på høy tid at vi så hverandre igjen og det var tydelig på guttene også. Daniel og Oliver storkoste seg sammen og lekte stort sett alene på rommet til Oliver hele ettermiddagen.
Nå er Daniel i seng og det blir sofakos med Idol resten av kvelden :) Blir nok tidligkveld da det allerede svir i øynene mine. Sosial, sa du? Ikke denne jenta, nei...
God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar