søndag 2. oktober 2011

Endelig har vi fortalt den gode nyheten...

til mamma og pappa!!! Jeg har ikke blødd noe mer, men vi ble enige om at vi ønsker og vente til etter uke 12 med å avsløre noe for mormor og mosse så da fikk vi (les: jeg) plutselig lyst å fortelle det idag! Daniel fikk på seg "Jeg skal bli storebror"-t skjorta si og vi kjørte ned til Bakklandet hele gjengen. Da vi kom inn var jeg så spent at jeg nesten skalv! Men Daniel klenget seg til morfar så han viste ikke akkurat fram t-skjorta ;) Han gikk opp trappa foran morfar og de kom helt opp før mormor begynte og spørre "Ka står det på t-skjorta di, Daniel??" Så ble det gledesrop og klemmer :) Herlig at nyheten endelig er ute!!!
Skal ta et bilde av Daniel i t-skjorta si imorgen og sende mms til onkel Magnus - gleder meg! Vi venter med å fortelle noe til bestemor og tante Elisabeth for bestemor og gudmor Lill kommer på besøk 21. oktober og det er mye morsommere å fortelle det ansikt til ansikt :) Gleder oss!!!

1 kommentar:

  1. Hurra! Det var godt å fortelle det ja vil jeg tro :-)

    SvarSlett