torsdag 5. november 2009

SHOPPING!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhh!!! ENDELIG!!!! Fikk invitasjon av Linda til å være med på vennesalg/lagersalg på Vernissage-klær idag! Troppet opp der med sovende baby kl 9 imorrest med bursdagspengene i lomma...ganske spent på om jeg kunne finne noe som passet...kroppen er definitivt ikke i "ønskestørrelse" for tida..:-/
Men jeg fant masse!!!!! Er SÅÅÅ fornøyd!!!

Kjøpte 2 "skjortebluser", 1 kort jakke, 1 tunika, 1 kåpe, 1 hettegenser, 1 genser, 1 laaang strikkajakke (kåpelengde), og 1 lang singlet med blondekant nederst. Alt dette til 1020 kroner!!! Helt utrolig herlig altså! Og jeg slapp å løpe ned ørten butikker for å snu i døra og si at nei, ikke noe for meg her altså... Alt på et sted til en utrolig billig pris. Dette kan jeg like!!! :-D

1 kommentar:

  1. Ble forresten så godt humør at da jeg kom hjem bakte jeg ei kake til dåpen også:)

    SvarSlett