fredag 13. november 2009

Bydag!

Først må jeg skryte av natta til Daniel som var helt fantastisk! Han fikk siste måltidet kl 19, og da la jeg han med en gang, som jeg skrev igår. Og da sov han faktisk helt til kl. 03:15! Herlig!! Det er faktisk over 8 timer det! Må jo sies å være bra:) Så fikk han mat, sovnet kjapt igjen, og sov helt til kl. 06:45! Ny runde med mat, og litt skravling før han sovnet igjen i senga sammen med mamma og sov til kl. 09:30! Det gjorde virkelig godt!!! :)

Idag har vi vært i byen sammen med mormor. Kjøpt navnefest-gave til Oliver, litt klær til Daniel, og så kjøpte min mamma julegave til meg:) Jeg er ganske sikker på at jeg blir veeeeldig fornøyd!! ;)
Ikveld blir det X-faktor (Heia Chand!!!) og Senkveld med Thomas & Harald:) Daniel er i seng, og nå begynner X-faktor og Richard har laget middag til meg! Herlig!!

God helg folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar