torsdag 12. november 2009

Daniel er 3 måneder idag!

Begynner med et bilde av Daniel tatt i går da han for første gang satt i den nye stolen sin ved bordet mens mamma og pappa spiste middag. Det syns han nok var veldig stas - store øyne gjennom hele det spennende måltidet....vi hadde fiskegrateng! Jeeej!;)


Sto opp tidlig idag for å kjøre Richard på jobb, levere Daniel hos mormor og komme meg til legetime kl 09. Det gikk fint, og legen var snill. Jeg fikk resept på det kraftigste betennelsesdempende hun hadde, så nå håper jeg ryggen blir bra fortfortfortdetgårenmotorlort!;) (Er det det de synger? Ble plutselig usikker...)

Uansett, hun regner med det er en betennelse, men tok noen blodprøver og så skal jeg ta røntgen av lungene for sikkerhets skyld. Og så fikk jeg en overraskende bonus; Jeg fikk tatt den svine-vaksina! Veldig glad at det endelig er gjort! Sitter og kjenner på at arma er litt øm, men det skal jeg overleve. Er spent på om jeg får noe influensa-symptomer eller andre bivirkninger av den. Håper jeg slipper greit unna.

Etter dette dro jeg ned til mamma som koste seg med en lys våken Daniel... Det var jo litt dumt iom at vi skulle til fotografen idag. Planen min (før jeg fikk legetime) var jo at Daniel skulle sove heeele dagen før fotograf-time kl 13, men det gikk jo i vasken. Så da vi kom oss til fotografen var han rimelig overtrøtt dessverre. Det ble nok ingen smil på bildene, men jeg tror da han fikk til noen fine uansett. Blir spennende å se ihvertfall - gleder meg!

Da vi kom hjem prøvde jeg å få Daniel til å sove, men han sov vel kanskje 15 minutter... Så kom onkel Magnus på besøk, og Daniel ville absolutt ikke sove! Onkel Magnus fikk skiftet sin første bleie (ihvertfall på Daniel), og satt barnevakt mens jeg gikk en liten tur med Mirapia:) Her er noen bilder av Daniel på 3-mndrs dagen sin med onkel Magnus:) Uerfaren fotograf, men her er noen smil da ihvertfall;)







Føtter er morsomme greier altså! Og det er onkel Magnus fullstendig klar over, og bruker for det det er verdt;) Til Daniels stooore glede!;)




Her viser Daniel at han har lært seg å holde i leken sin! Gjorde det for første gang på lørdag <3>
Da onkel Magnus gikk prøvde jeg igjen å få Daniel til å sove, han duppet av litt idet onkel skulle gå. Men da dette ikke gikk fant jeg ut at det var på tide med natta for Daniel!
Jeg skiftet på ham nattisen, ammet og la han i senga... Klokka var bare 19, så jeg hadde ingen forhåpninger om at dette skulle gå, men det ser lovende ut... Har vært noen runder med hyling, men han ligger enda, og nå er klokka 20:30. Håper på ei god natt for jeg er såååå trøtt!!!!
Nå kom endelig Richard hjem fra jobb, så nå skal pc bort og vi skal koooose oss!:)

4 kommentarer:

  1. Åååå så søt Daniel var i fanget på Onkel Magnus. Onkel Magnus er dessuten farlig lik fastlegen min, men han heter Christian så jeg regner med det er to forskjellige personer. ;)
    Og så flink han er blitt til å holde i leken sin! Irja holder ikke lekene sine ennå, men hun griper godt tak i smokken og kosen. Kommer vel seg etterhvert.

    Den stolen var fin! ;)

    Får vi se bilder fra fotografen når de er klare?

    SvarSlett
  2. Tror nok onkel Magnus og lege Christian er to forskjellige personer ja;) Ihvertfall såvidt jeg vet...;-p
    Stolen er kjempefin, Daniel fikk den i dåpsgave av mamma'n og pappa'n sin.

    Ja, jeg kommer sikkert til å plage folk med de fotograf-bildene vettu;)

    SvarSlett
  3. Daniel er så nydelig!!<3 Mathea holder heller ikke lekene, iallefall ikke bevisst! Men holder sutten og kosen!

    Hvor tok dere bilder?? gleder meg til å se=)

    SvarSlett
  4. Takk, Anette, så koselig å høre. De er så søte de små bebisene våre!!! <3
    Vi tok bilder hos Deg & Dine på Lade, veldig fornøyd med fotografen der! :) Tok noen gravidbilder sammen med venninna mi der, og da var det veldig greit å bruke samme fotografen med Daniel. :)

    SvarSlett